O utemeljitelju
Vojko PLEŠTINA, utemeljitelj je i osnivač tvrtke "Fiscalis" (Full International Service Consalting Agency Split), i aktualni predsjednik Uprave Fiscalis. Autor je međunarodnog multi sektorskog projekta izvrsnosti: SC IFT- INTERSTAS/MEĐUNARODNI DANI TURIZMA, triju specijaliziranih priredbi, za turizam, turistički film, krajobraz / INTERSTAS, ITF'CRO, KEA-KRO.
Prethodnicu današnjeg Fiscalis-a/ Agenciju za marketing u kulturi pod nazivom FIS MARKETING, Vojko Pleština osnovao je davne 1973. godine u sklopu "Dalmacija koncerta". Pod tim imenom agencija je djelovala od 1973. do 1984. godine. Od 1984. godine Pleština registrira agenciju pod imenom FIS CENTAR, i vodi je u okviru tadašnje Turističke zajednice općine Split od 1984. do 1989. godine. Registracijom u Trgovačkom Sudu Split 1989. godine FIS CENTAR se izdvaja iz TSOP Split, te nastavlja svoju djelatnost kao samostalni gospodarski subjekt. U prosincu 2003. godine odlukom Županijskog suda u Splitu dotadašnji FIS CENTAR preimenovan je u FIS CALIS (Full International Service Consalting Agency Split), i nastavlja kontinuitet marketinških, kulturnih, turističkih aktivnosti.
FIS (Full International Service), u svom dugom 50-godišnjem razdoblju pod vodstvom Vojka Pleštine bio inicijator, kreator, promotor i realizator brojnih velikih i vrlo značajnih projekata za kulturu, turizam, održivi razvoj. Spomenimo ukratko samo neke; „Međunarodni festival zabavne glazbe Split“, „Splitsko ljeto“, „Festival dalmatinskih klapa Omiš“, „Sinjska alka“, „Zlatni delfin Poreč“, „Mediteranske igre Split“, „Zimske olimpijske igre u Sarajevu“, „Univerzijada u Zagrebu“. Osnivač je „FIS kluba“, prve kreditno-diskontne kartice na ovim prostorima, te turističke maskote Dalmacije: "Cvrčak" pod imenom "FISCO". Osnivač je prve prevoditeljske tvrtke u Splitu pod nazivom "TEZEKAS", koja je u potpunosti preuzela i realizirala kompletno prevodilaštvo „Mediteranskih igara“ 1979. u Splitu. Osnivač je i realizator turističkog projekta „Dalmacija biser u oku“ kojim se predstavlja turistička ponuda cijele Dalmacije u zemlji i inozemstvu. Utemeljitelj je i provoditelj kulturno-edukativnog ekološkog projekta „Ljepota Jadrana koju treba čuvati“, s plovećom izložbom umjetnina duž Jadrana, na trajektu brodarske tvrtke „Adriatica“ iz Venecije. Učesnici su brojni renomirani umjetnici iz Hrvatske i Italije,u suradnji sa Talijanskim gradovima; Venecije, Firence, Rima, Ancone, Pescare i Barije. U svojoj dugogodišnjoj kulturološkoj marketing karijeri Vojko Pleština, i kao suosnivač društva MARKETNIG pri tadašnjoj Privrednoj komori Dalmacije u Splitu, uz navedeno bio je nositelj i realizator i brojni drugih marketinških projekata, čiji je cilj valorizirati i prezentirati kulturu u funkciji unapređenja i razvoja međunarodnog turizma, pridonoseći time i boljem razumijevanju među ljudima i narodima.
O tome najbolje svjedoče brojne međunarodne nagrade i priznanja koje je dobio Vojko PLEŠTINA, kao autor i voditelj brojnih projekata te osnivač i vlasnik FIS-a. Od brojnih visoko prestižnih međunarodnih priznanja izdvajamo samo jedno - UNIPAX medalju - Međunarodne udruge za mir te ljudska i narodna prava pri UN-u. Nagradu – medalju UNIPAX gospodinu Pleštini osobno je uručio CARLO SAVINI, predsjednik UNIPAX komiteta pri UN-u, u Splitu, 17. travnja 1999, uz obrazloženje: „priznanje gospodinu Vojku Pleštini za dugogodišnje djelovanje aktivnost. poticanje turizma i susretanja ljudi kao izvanredne prilike za razvoj prijateljstva, solidarnosti i mira".